En bipolär sengångare En gingerhoney En blindspot: En svart lista

Datum: 27/1 2015
 
Veckodag: Tisdag
 
Känner mig: Sjuk
 
Om detta var den sista dagen i mitt liv skulle jag: Äta upp all ingefärshonung som vi fått av min gudmor. Varför spara till imorgon. Och elda upp den där jävla korsordstidningen.
 
Om jag fick göra en stor förändring i mitt liv...: Skulle jag sluta hålla tillbaka. Sluta smyga. Sluta oroa. Jag skulle börja våga vara allt jag drömt om för jag skulle kunna för jag vågar ju nu. Jag skulle vara fuckin flying. Och ge bort alla jävla skor och kläder. Utom mina martens. Och den mörkröda sammetkavajen. Och mina svartvitrandiga nylonstrumpbyxor. Och den svartvitrandiga polon. Och mina favvo cheap mondays.
 
Ok. Jag är redan körd. 
 
Det "största" som hände idag var....: En slaskpöl framför-under-över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback