Workfuckerwork: En svart lista

Datum: 18/1 2015
 
Veckodag: Söndag
 
På fötterna: Raggsockor
 
Dessa adjektiv använder jag för att beskriva mig i mitt CV: 
   - Effektiv 
   - Noggrann
   - Twicethinker(...ok det där skulle jag aldrig våga skriva i ett CV...)
   - .....jag ger upp.
 
Det värsta jobbet jag haft är: Inga namn nämnda men att städa toaletter i gassade sommarvärme med skoskav, klorbrända hudsprickor och en fuckin ätstörning att gömma för 50 i timmen var inte överdrivet mysigt. 
 
Snyggaste jobbkläder: Alltså jag blir alltid lite kär i dom som jobbar på humana eller Beyond retro, damerna har stil. Och det måste väl räknas som jobbkläder. Hey, om någon läsare jobbar på Beyond alt. humana, ta det personligt. You're gorgeous.
 
För övrigt. Fuck mitt CV. Jag är bra på att jobba skiten ur mig. Ta det på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback