Porslinsögon och kristallgrus

Jag bara bad om en blund jag saknar dig vila sömn och ögongrus
halft i rus och ber bara ge mig av ditt krus och jag ska sluta
gnälla om gälla färger och evig lycka jag kan tycka
att det är för mycket att be om när andra dör medan jag förstör 
förgör och beströr marken jag vidrör
med tårar av känslor jag inte kan hejda
kontrollera och demolera det som kommer ivägen för min 
känslostorm en känsla av att vara enorm
som hybris och självhat 
en saknad av att vara mer privat när jag talar ut
tillslut kommer ändå alla veta
det konkreta
skiner genom cellofan 
"Du borde ju vara van"
Vem vilja vänja sig vid misslyckande?
 
Jag kommer skina ögonjävlarna ur era skallar en stormig jävla dag ni ska bara se era jävla jävlar.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Nina Siv Valerie säger:

lite feelingen

"I wanna do more than survive, I wanna rub it in your face"

2016-06-13 | 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback