Hon skulle ju bli sailormoon.

Jag borde sluta kladda tuggummin under sätet längst bak i bussen och sluta peka mig i näsan innan jag plockar äpplen på ica och sluta fimpa på gatan och sluta springa mot röd gubbe borde tvätta lakanen oftare och sluta äta knäckebröd kl 02 i sängen och skaffa en golvmopp och sluta dricka så jävla mycket läsk och laga skorna köpa nya strumpor fixa vårtan under högerfot göra nått åt dom kluvna hårtopparna hälsa på släkten oftare dricka kaffe med den där kompisen jag inte sett på flera år vara lite mer social laga mer mat konsumera mindre sugrör sluta röka och gå upp till en hälsosam vikt och inte kritisera mig själv så mycket men inte tycka om mig själv på en narcissistisk nivå och vara sådär lagom feministisk på pk-nivå äta mindre socker gå på nån socialt accepterad diet typ rawfood ekologiskt träna mer styrketräning men lite crosstrainer gå på yoga och leva i nuet plocka ut mina piercings och växa upp och se anständig ut men vem fan vill vara hon.
 
inte jag iallafall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback